Hujšanje 2018-09-24T11:18:37+00:00

HUJŠANJE

Pri treningu za izgubljanje telesne teže je ključnega pomena vnos energije. Brez deficita (tj. manjši vnos kalorij, kot je poraba) pri hujšanju enostavno ne bo šlo. Ta ključni element pa je tudi skupen prav vsem dietam za hujšanje oziroma izgubljaje telesne teže. Ker smo si ljudje precej različni, imamo na hranila različen odziv in prav zaradi tega ni nujno, da bo tista dieta, ki je odlično delovala na sosedu, isto delovala tudi pri vas.

Nič ne jem, vendar ne hujšam!?

Hujšanja se je potrebno lotiti z načrtom prehrane, ki nam ustreza. To nikakor ne pomeni, da bomo stradali. Včasih je dovolj, da industrijsko predelana živila zamenjamo za pravo hrano ali pa prilagodimo samo en ali dva obroka v dnevu.
Ker boste sami težko ugotovili, kaj vašemu jedilniku manjka ozirom česa je preveč, se obrnite na prehranskega svetovalca, ki ima ustrezno znanje. Sam sem v svoji karieri pomagal že več kot 200 osebam pri hujšanju in lahko vam zagotovim, da še nisem naletel na primer, ki bi bil popolnoma identičen drugemu. IZOGIBAJTE se »strokovnjakom«, ki obljubljajo (pre)hitre rezultate in/ali dajejo vsem iste nasvete za hujšanje.

Kaj pa trening pri hujšanju?

V teoriji je dobro, da oseba obdrži čim več mišične mase, ki bo ohranjala visoko porabo energije v mirovanju. Prav tako je v teoriji pomembno, da se pri treningu za hujšanje porabi čim več energije. Super, ampak v praksi pa to ni mačji kašelj.
Na podlagi dolgoletnih izkušenj opažam, da je bolj kot pravi trening za hujšanje pomembno dobro počutje osebe med samim procesom hujšanja. Pa ne samo zaradi kortizola in z njem povezanih hormonov in problemov! Dobro počutje je ključ uspeha pri vseh aspektih delovanja. Če se pri telesni aktivnosti ne bomo dobro počutili, nam še tako dobra motivacija ne bo pomagala. Najpomembnejše je vztrajanje na poti hujšanja, ki pa je ob negativnem prizvoku hujšanja oz. diete pri nekaterih zelo težko dosegljivo.

Pomagajte si s spremembo dojemanja telesne vadbe. Naj vadba ne bo nujno zlo! Vadbo povežite s čimveč pozitivnimi afirmacijami in motivacija bo prišla iz vas samih. Če bo hujšanje zabavno ali vsaj ne bo (pre)zapleteno, potem bo oseba na poti do cilja uživala in hkrati toliko spremenila svoj življenjski slog, da se jo-jo efekt ne bo pojavil.

Za pomoč pri hujšanju vam svetujem, da izberete osebnega trenerja, ki je obenem tudi prehranski svetovalec. Ta vas more odlično razumeti in usmeriti na pravo pot. Sam pri razumevanju strank uporabljam metode neurolingvističnega programiranja in če je to potrebno, izvedem tudi NLP coaching.
Za osebno trenerstvo ali dodatna vprašanja, klikni tukaj.